Resultats de la cerca
Mur Geològic
Visita comentada per descobrir el món de la geologia
Aigua a Casa
Activitat matinal per educació infantil
Com funciona el port?
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, el seu funcionament i les infraestructures actuals i les zones d’ampliació
Taller "El proper" pastisseria educativa
Descobrint sabors, textures i aromes. Taller de sensibilització per infants, famílies i/o centres educatius per explorar sabors, textures i aromes amb els ulls tancats.
Activitats i estades de Neu a Port del Comte
Gaudeix amb el teu grup o escola d'un o varis dies a Port del Comte esquiant i realitzant altres activitats a la neu. Monitoratge 24h!
Algunes pedres parlen llatí
Taller per aprendre llatí a partir de l'anàlisi de les diferents inscripcions que formen part de la col·lecció del museu.
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIViatge al fons del mar en batiscaf (Primària)
Com és el fons del mar? Quines són les espècies que hi viuen? Per què no és gens fàcil la observació i exploració submarina? Quins són els perills amb els que ens hi podem trobar?
Vida mediaval a la Conca
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca La Capella, Poblet. On coneixerem a diferents personatges de l'època mediaval i viurem milers d'aventures
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.