Resultats de la cerca
VISITA AL MUSEU DE L'ELECTRICITAT DE FIGUERES
El recorregut perrmet conèixer el procés d’electrificació de l’Alt Empordà a través d'una vista guiada adaptada a l’edat del grup.ESCOLARS - Subenuix (5 dies - 4 nits)
Gaudeix d'una estada de 5 dies i 4 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24h
Taller a l'aula Dieta Mediterrània: font de salut
Dieta Mediterrània. Aliments que la conformen, què en aporten, en quines proporcions se n'ha de consumir i quins beneficis n’ obtenim. Piràmide dels aliments.Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Per terra de dracs
Primer espectacle amb dibuixos animats i música en directe amb més de 500 actuacions realitzades.Visita escolar Espai Xocolata Simón Coll
Ofereix a les escoles una experiència d’aprenentatge adaptada a cada nivell escolar amb l’objectiu de difondre l'ADN, els orígens, la història, la cultura i els valors de la xocolata.
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaLa fàbrica tèxtil
Visita guiada per la important fàbrica tèxtil coneguda com a Vapor Aymerich, Amat i Jover de Terrassa
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.