Resultats de la cerca
Experiència única amb bicicleta pel Baix Montseny i Montnegre-Corredor
Un matí d'excursió i ruta en bicicleta i a peu, fomentant l'activitat física i la cohesió de grup per la zona natural del Baix Montseny - Montnegre Corredor descobrint l'entorn.
Viu l'edat mitjana al Castell de Sa Roca
Un viatge en el temps que ens portarà a descobrir el Conjunt Monumental de Sa Roca, format pel Castell de Sant Martí Sarroca, del S.X, i l’església romànica de Santa Maria, del S. XI.
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesTreballem el retrat
Taller de retrat desenvolupat per treballar aquesta tècnica i les possibilitats d'expressió que ofereix.QUE SÍ, VIDA! Prevenció del VIH/sida - ITS i la negociació afectiva - sexual
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre/fòrum on es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Aventures vora el mar
Tenint com a base d’operacions l’alberg de la Costa Brava (Llançà), on fa temps que hi treballem, us proposem activitats de descoberta, lúdiques i formatives per tot el medi marí de la Costa Brava.La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.Mostrant 1-10 de 2.256 elements.