Resultats de la cerca
L'aventura d'en Bel
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua...), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
Moure per aprendre
Combinar moviment i aprenentatge és una eina perquè l’alumnat desenvolupi una forma diferent de comprendre i retenir els continguts escolars a través de la vivència en un entorn lúdic.
Cyark - Explora el patrimoni cultural en 3D
Web on trobar vistes en 3d, tours virtuals i molt més d'alguns dels monuments del patrimoni cultural de tot el món.
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
Visita comentada a “Rubens i el seu taller”
Les claus de la producció de Rubens
TITELLES: 3 POMES I UN TIÓ
Als nostres espectacles fem servir titella català, titella de drap i puppets. Les nostres històries són pròpies o adaptacions de contes populars, El tió de Nadal ens portarà una història màgica.
Premis per Treball de Recerca
Tots els premis per a Treballs de Recerca de Batxillerat al territori català.
REINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.
Club ExperiMents (de 8-10 anys)
Taller d'invents i experiments pensat per a nens i nenes d'entre 8 i 10 anys.
Taller d’afrontament davant l’assetjament escolar
Taller on es treballaran conceptes claus en relació amb el bullying
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.