Resultats de la cerca
PINTEM CERÀMICA AMB ENGALBS
Us proposem una activitat per conèixer l’ofici de ceramista i decorar una peça (tassa, got, bol) que un cop cuita podeu utilitzar-la per casa!
EL CAVALLER, LA PRINCESA I EL DRAC
Ens familiaritzarem amb la llegenda de sant Jordi. Davant d’una pintura gòtica, els personatges ens narren les seves aventures. Un fantàstic drac ens guia en un recorregut pel museu.
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.TALLER COEDUCATIU - AIXÒ NO VA DE NENS I NENES
Això no va de nens i nenes, i per aquest motiu és imprescindible anar fent camí cap un món lliure d'estereotips.
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
El mural de Sol LeWitt: Color, línia i moviment!
Color, línia i moviment!
CARNESTOLTES DE 15
Tria i remena entre els nostres espectacles d’animació fets amb cançons populars i cançons pròpies, on combinem diferents estils musicals per crear actuacions on gaudeixen petits i grans.
Vine, explora i descobreix el Castell de Sant Joan
Participar activament en el treball de grup, argumentar les pròpies opinions i contrastar-les amb les dels altresCoet d’aigua i càpsules de reentrada - una experiència aeroespacial
Us proposem dissenyar i construir un coet d’aiga amb paracaigudes i aletes estabilitzadores que se’enlairarà més de 20 metres. Haureu de protegir un viatger molt especial… un ou de gallina!
Buscant pistes. Trobem rastres!
Com podem saber si hi viuen animals en un bosc? Què són els rastres? Quins tipus de rastres hi ha?
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.