Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes CIÈNCIES BIOMÈDIQUES (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Visita-taller: 4t DE PRIMÀRIA - INSPIRACIONS: EL PASSAT ÉS PRESENT
Treballem com arriba el passat al present a través de l'art!
RESPECTE I EMPATIA “Activitat especial per la prevenció del bullying escolar”
Si fomentem el respecte i l’empatia dins l’aula, fem que l’actitud, la convivència i les relacions entre els alumnes siguin més sanes, millorant el clima i adquirint confiança i cohesió de grup
Ruta arquitectònica i Modernisme a Sitges
Passejarem per l'eixample de Sitges, on hi ha les cases modernistes, veurem el Prado, escenari de dues festes de Rusiñol, el pati blau i el nucli antic on hi ha el Museu Cau Ferrat.Belluguem el cos!
Taller d’expressió corporal conduït per actors, on els nens i les nenes descobreixen com es relacionen i funcionen les diferents parts del cos.
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Taller a l'aula Invertebrats terrestres
Biologia i ecologia dels grups d'invertebrats terrestres més comuns. Problemàtiques que afecten els ecosistemes terrestres.EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàTALLER D'INICIACIÓ AL TRAIL RUNNING
L'activitat física que ens apropa a la muntanya i, fins i tot, al cel.
INTENSIU D'ESTIU: BASES PER L'APRENENTATGE
Desenvolupa i potencia les habilitats dels teus fills i filles per superar els reptes de l'escola. Dona'ls les eines perquè aprendre sigui fàcil i plaent!
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.