Resultats de la cerca
Taller: Com funciona un molí
Els nens i nenes, organitzats per parelles, construeixen una maqueta d'un molí fariner ajudats d'un dibuix i de les instruccions del monitor.
EL CEL I LA TERRA
Ens aproximen a l’origen de la tradició del Nadal i els reis. Davant d’un frontal romànic, les figures dels personatges protagonistes prenen vida.
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Jornada de Portes Obertes INFERMERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
QUATRE VEGADES MÉS RÀPID QUE EL VENT
Construcció d'un vaixell de vela amb peces de LEGO per emular els velers d'última generació que competeixen superant en quatre vegades la velocitat del mateix vent que els impulsa.
Capes de la Terra i Tectònica de Plaques
L’activitat proposa un experiment en grup sobre les capes de la Terra on centrarem la idea no només amb què hi ha sinó com funcionen conceptes com la densitat.LA GESTIÓ EMOCIONAL A L'ESCOLA. La salut mental i emocional. 15h. Bonificable Fundae.
Curs teòric i pràctic, amb eines innovadores per ajudar els vostres alumnes a comprendre i gestionar les seves emocions de forma efectiva per promoure un ambient d'aprenentatge saludable.
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Taller a l'aula Consum i depuració d'aigua
Cicle de l’aigua i els usos que se’n fa. L'aigua com a recurs és un bé escàs que cal gestionar i utilitzar de manera sostenible. Entendre per què és necessària la depuració d'aigua i funcionament.LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.