Resultats de la cerca
La gran aventura del cacau de ColaCao i Nocilla
Una sortida per visitar les instal·lacions de la Fàbrica de ColaCao i Nocilla a Parets del Vallès (Barcelona).
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
Taller de Batucada
Taller de percussió rotatiu i molt dinàmic en el que aprendrem ritmes i patrons bàsics del Brasil amb els instruments típics d'una Batucada: Surdos goliats, timbals. caixes, tamburines, agogos, rocars
Postals d'altres mons
Viatge pel sistema solar
COLÒNIES EN ANGLÈS DURANT EL CURS ESCOLAR
Colònies escolars d’anglès enmig de les Guilleries. Durant les colònies gaudirem d’una experiència inoblidable amb moltíssimes activitats lúdico-esportives.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
Estudiem els insectes
Observarem insectes a l’exterior, en coneixerem les seves característiques i formes de vida, i utilitzarem claus dicotòmiques per situar-los dins dels invertebrats.
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
L'entorn de Mas de Colom
Activitat de descoberta ambiental
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.