Resultats de la cerca
I ara, què mirem? Aprenentatges audiovisuals en la infància
Un taller pensat per famílies per parlar dels aprenentatges audiovisuals en la infància.
OCEANS. UN MÓN DESCONEGUT
Una activitat immersiva al planetari del museu per conèixer la importància dels oceans en la vida al planeta Terra.
Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Matemàtiques secretes
Matemàtiques al servei de la privadesa
Teamlònies, jocs cooperatius a Poblet
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca La Capella, Poblet. On haurem de superar diferents reptes i viurem milers d'aventures!
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.
Les matemàtiques a Santa Maria del Mar
Durant l'itinerari a Santa Maria del Mar i al barri de la Ribera, l'alumnat descobrirà aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Flors per a un futur sostenible
Visita dinamitzada. Darrere de l'energia solar
Reacciona...tenim química!
Aclarirem conceptes com molècules, àtoms i reaccions mitjançant experiments.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.