Resultats de la cerca
El medi costaner
La concentració i creixement dels assentaments humans, l’activitat nàutica i pesquera i el turisme, suposen una pressió sobre les zones litorals.
L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Visita dinamitzada a “Mamut”
Visita comentada
Les matemàtiques a Santa Maria del Mar
Durant l'itinerari a Santa Maria del Mar i al barri de la Ribera, l'alumnat descobrirà aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Mòmies i secrets a l'antic Egipte
Descobrirem les creences i els diferents rituals egipcis, i ens centrarem en la momificació. Coneixerem també el món de l’escriptura d’una manera molt pràctica i divertida.
El Manipulator - taller sobre fake news i desinformació
El joc de la desinformació i les fake news, acompanyat d'un taller per aprendre i reflexionar sobre aquesta problemàtica
Taller de Pa Artesà amb Forn de Llenya Mòbil
Som Forners Artesans Tradicionals. Mantenint i Ensenyant Ofici. Recuperant la Qualitat. Treballem els àmbits de Coneixement del Medi i l’Artístic.
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
Visita guiada per entendre l'importància dels Canals d'Urgell
Hi havia una vegada,una terra tan i tan plana...així comença el nostre viatge en el temps.Fa 150 anys aquestes terres eren conegudes com el Clot del Dimoni,voleu entrar-hi?Us esperem!!
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.