Resultats de la cerca
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaTaller a l'aula: SOS plàstics al mar
Taller en el qual es parla de la probemàtica que te la nostra societat amb el consum descontrolat de plàstic, i de com afecta als nostres mars i oceans i els organismes que hi habiten.
VISITES A TV3 i CATALUNYA RADIO
La CCMA ofereix la possibilitat de visitar les seves instal·lacions en grup per descobrir de prop la televisió i la ràdio pública que cada dia arriba amb els seus continguts a milers d’espectadors.
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
BUFACANTAPICAISONA
ESPECTACLE-AUDICIO MUSICAL PER A NENES I NENS DE 0 A 5 ANYS
Els gats comunitaris, els nostres petits veïns
Xerrada participativa per treballar amb l'alumnat la convivència responsable amb els gats que viuen a la ciutat.
Activitats i estades de Neu a Port del Comte
Gaudeix amb el teu grup o escola d'un o varis dies a Port del Comte esquiant i realitzant altres activitats a la neu. Monitoratge 24h!
Ruta arquitectònica i Modernisme a Sitges
Passejarem per l'eixample de Sitges, on hi ha les cases modernistes, veurem el Prado, escenari de dues festes de Rusiñol, el pati blau i el nucli antic on hi ha el Museu Cau Ferrat.Taller d'Astronomia sobre Caça d’asteroides amb astroxperiences.com
Descobriràs els diferents tipus d’asteroides i els que es troben propers a la Terra, despertant la teva curiositat i fascinació per aquests visitants del cosmos.
Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.