Resultats de la cerca
Clowning: teatre en anglès
Teatre en anglès per als cicles mitjà i superior: un divertit viatge pels llocs més icònics del centre de Londres! Anglès nivell intermedi.
Anàlisi química de l’aigua
Aquesta activitat permet una aproximació a diferents tècniques d’anàlisi química d’aigües: colorimetries, volumetries, la utilització de diferents kits o aparells d’anàlisi, entre d’altres.
L´hort i l´espantaocells a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Mitjançant un conte treballarem el proces d´una llavor fins ser un fruits, Junts farem les feines d´un pagès:escatar, llaurar, adobar i regar. Tastes d´hortalisses.
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
TALLER DE TRENCADÍS
Un taller en el que podran practicar la tècnica del trencadís, realitzant una columna del Park Güell que s'enduran a casa.Laboratori de mar
Què és la transparència de l’aigua i per què la mesurem? De quin color és l’aigua del port? Quina és la temperatura de la columna d’aigua del port? Hi ha diferències amb mar obert?
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
L'ANEGUET LLEIG
Un conte ballet que ens ensenya a respectar i estimar els altres tal i com són
Vida mediaval a la Conca
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca La Capella, Poblet. On coneixerem a diferents personatges de l'època mediaval i viurem milers d'aventures
El món a l'aula - La Notícia de la Setmana
Treballa la notícia de la setmana a l’ESO i batxillerat
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.