Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
La Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
Ruta del Rec Major
Segueix el Rec Major i la seva estreta relació amb la història de Banyoles.
Taller d'Astronàutica amb astroxperiences.com
Un dia vam mirar les estrelles i ens vam proposar arribar-hi. Amb aquest taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat, sabràs com la humanitat ho ha aconseguit
FEM UN HAIKU, de les imatges a les paraules
Diuen que una imatge val més que mil paraules… Les obres de nova adquisició del Museu seran el punt de partida per crear poemes breus del present.
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Viatge al fons del mar en batiscaf (Primària)
Com és el fons del mar? Quines són les espècies que hi viuen? Per què no és gens fàcil la observació i exploració submarina? Quins són els perills amb els que ens hi podem trobar?
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockConstrucció de Sòlids Platònics amb Origami
Utilitzant la tècnica de l'Origami modular aprendrem a construir alguns dels cossos geomètrics coneguts com a Sòlids Platònics o poliedres regulars. També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Les volem als museus i al carrer
Coneixerem les obres de dones artistes de l’Alt Empordà, fins ara poc presents en els museus.Mostrant 1-10 de 2.268 elements.