Resultats de la cerca
Aigualogia
Taller experimental sobre les característiques de l'aigua
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.Escuts en alt! Heràldica catedralícia
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
Learning Resources
Recursos online amb anglès del National Education Network de Regne Unit. The internet provides a wealth of teaching and learning resources.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
Un tren miner introdueix els visitants a l'interior de la mina Sant Romà. El recorregut, que consta de 450 metres dins la galeria, ens fa reviure al lloc original com era el treball dins la mina.Els invertebrats marins
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
L'Enxaneta - descobreix com funcionen els satèl·lits amb un CubeSat
Us presentem una activitat per entendre com funcionen els satèl·lits, en la què interaccionareu amb una rèplica funcional del satèl·lit "Enxaneta" (el primer satèl·lit català).
Garrotxa volcànica
La proximitat del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa és un escenari idoni per conèixer de molt a prop el fenomen del vulcanisme i aprendre sobre el paisatge i el parc natural.
Ambientalitza't
Ambientalitza’t és un programa d’educació ambiental per conèixer les instal·lacions de tractament d’aigües residuals, potabilització i tractament de residus gestionades pel Consell Comarcal .
ANIMACIÓ: SUPERBALLARUGA
Vols una festa on balli tothom? Doncs estàs al lloc indicat. Tria i remena entre els nostres espectacles d’animació fets amb cançons populars i cançons pròpies, on combinem diferents estils musicals p
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.