Resultats de la cerca
De la llana al drap: com esfa un vestit
Taller en el qual l’alumnat descobrirà els diferents fibres i materials que s’utilitzen per a fer roba, la seva procedència, com diferenciar-los i podrà aprendre sobre el seu procés de transformació.
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
Imaginaris sense armaris. Experiències afectives i sexuals més enllà de la norma
Un taller per aproximar-se als modes de representació de la diversitat afectiva i sexual.
Itinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
Visita escolar a la granja Llet Nostra de Monells - "Experiència #Aprop"
Una visita a l’EVAM (l’Estació de Vacum de Monells) amb un recorregut comentat per la granja sobre la producció de la llet sota el punt de vista dels diferents elements que hi formen part.
SALUT, NATURA I EMOCIÓ - Activitat de Benestar Emocional
Passejada per la natura per ajudar a l'infant i/o adolescent a tenir una mirada humil, respectuosa, generosa, empàtica, assertiva, activa, crítica, constructiva i amorosa.
Un mosaic ple d'històries. Taller de mosaics
Taller per conèixer la tècnica i el procés de construcció d'un mosaic romà
Creix a pas de gegant
Com és un gegant per dins? S'ha de tenir molta força per aixecar-lo? Descobriu el món geganter amb un taller pràctic i dinàmic que us farà viure una gran experiència al costat del famós gegant del Pi!
Retrobant la Gorgona Medusa
Us heu preguntat mai com era una casa ibèrica? Sabeu perquè s’establiren just al costat del mar? Ho descobrirem fent d’aprenents d’arqueòlegs al jaciment ubicat al Conjunt Monumental de Sant Sebastià.La volta al món en 80 minuts - Concert
Experiència multicultural i pedagògica amb un toc lúdic. La Irene i en Marc han preparat un concert que depèn de l'atzar, un joc d'aprenentatge per als infants.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.