Resultats de la cerca
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
De l'espelma al Led
Visita per descobrir els principals invents i conceptes científics lligats a l’obtenció de llum, des de la prehistòria fins avui
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Contes de la prehistòria
Activitat per conèixer la vida a la prehistòria a través d'un conte, on els alumnes acaben fent un mural col·laboratiu recreant pintures rupestres.
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Mostrant 1-10 de 2.268 elements.