Resultats de la cerca
Visita a l'apiari de Melvida
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Escoles
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Campus Roc Summercamp JOVES 2025
Campament musical d’estiu per a joves. Sis dies intensius a l'Espluga de Francolí amb assaigs, tallers i concerts.
FINNING I PESCA DELS TAURONS
Activitat destinada per a secunària primer cicle
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
Alerta! S'apropa una erupció?
Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.
Visita comentada a “Weimar, la fi de les certeses”
Una immersió en el període d’entreguerres
El joc de modelar
Taller de modelat amb plastilina en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.Ruta Verdaguer a la Gleva
La visita es porta a terme en un dels santuaris més bonics del barroc català, on Verdaguer va viure els moments més dramàtics de la seva vida.
Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.