Resultats de la cerca
Històries del Mar (Primària)
En què s’assembla o es diferencia la societat actual de la del passat? Com ens divertim a la platja en el nostre temps lliure? Seguim viatjant com abans? Hi continua havent pirates?
Visita guiada al volcà del Montsacopa
Veniu a conèixer un dels volcans que trobem a la ciutat d’Olot, just al costat de l’Espai Cràter!
Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.Fantasies en disputa. Les sexualitats a les pantalles
Un taller per identificar i desmuntar els codis audiovisuals que configuren la construcció del desig sexual.
Estades i crèdits de secundària
Crèdits de síntesi i estades relacionades amb els espais protegits o l'aigua com a bé natural indispensable
Molt més que paraules. Expressió corporal al cinema mut
Descobrirem el cinema mut i explorarem les nostres emocions a través de l'expressió corporal.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Descobrint sabors, textures i aromes. Taller de sensibilització per infants, famílies i/o centres educatius per explorar sabors, textures i aromes amb els ulls tancats.
Programació en 3D amb Tinkercad Codeblocks
Combina la programació amb el modelatge 3D per fer creacions úniques.
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la classe!
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.