Resultats de la cerca
PALLASSOS: EL SHOW DELS 3/4 DE 15
Creem els nostres espectacles de pallassos amb molta cura i sensibilitat per aconseguir la vostra implicació, estimat públic, perquè gaudiu i us sentiu partícips de l’espectacle.
CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
IMITANT ELS VITRALLS AL POBLE ESPANYOL
Us heu fixat en els edificis de Gaudí? Estan plens de finestres emplomades! Veniu i coneixerem la tècnica de fer vitralls amb l'artesana. Al taller l'aplicarem pintant el vidre de molts colors!
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
“Can Negre – L'ànima modernista de Sant Joan Despí”
Visita Virtual al edifici Can Negre de Sant Joan Despí
Taller de pintar pinyes i visita guiada a la Cripta Gaudí
Donar a conèixer com Gaudí s'inspira per fer els vitralls/ finestres de la criptaLa setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
CASA BOFARULL
CASA PAIRAL MODERNISTA, ANTERIOR AL SEGLE XIV, REFORMADA PER ARQUITECTE JM JUJOL I GIBERT CASA VISITABLE
L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.