Resultats de la cerca
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
ENXARXATS Prevenció dels riscos en l'us de les xarxes socials i les pantalles
ENXARXATS és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica i divertida, que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i
Meteorologia, clima i matemàtiques
Descobrim la importància que tenen els instruments de mesura, les dades i les matemàtiques per a predir, des del temps que farà demà, fins al clima del futur o els fenòmens meteorològics extrems.Taller a l'aula de Consum sostenible
Comerç just, els residus que es generen, la procedència dels productes que comprem, l’impacte ecològic que tenen els diferents productes, consells per consumir responsablement, etc.'FESTA A LA GRANJA' (EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DELS TITELLES)
Un conte de titelles ens dóna peu a parlar de les emocions: de les nostres i de les dels altres. Descompte ACTIVITUM!
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
Cluedo a la Casa Duran
Hi ha hagut un robatori a la Casa Duran i Sanpere de Cervera mentre se celebrava una festa al saló principal. Vine a descobrir quin objecte s'ha robat.
Introducció a Arduino amb el simulador de Tinkercad circuits
Prototipa projectes amb Arduino i visualitza el seu comportament en un simulador.
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
Fem el cim!
Activitat per aprendre a orientar-se, identificar i situar els elements que constitueixen el paisatge de la zona volcànica a l'entorn del volcà de Santa Margarida.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.