Resultats de la cerca
MIRA, RUMIA, ESCRIU. TALLER DE POESIA
Visita i taller de poesía.
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...REGALA CULTURA. REGALA MÚSICA!
El projecte de l'Aula de Música 7 compta amb la col·laboració de professorat especialitzat de primer nivell. L’objectiu és posar al servei dels estudiants la millor qualitat d’aprenentatge.
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
El món dels peixos
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Art i Natura: Land Art
Taller en el que experimentem amb el Land Art amb l’objectiu de donar a conèixer i posar en valor els espais naturals propers.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
Olimpíada Química de Catalunya
El Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya i l’Associació de Químics de Catalunya, convoquen enguany la 35a Edició de l' Olimpíada Química de Catalunya
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiques
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.