Resultats de la cerca
contes darrera dels estels.
Espectacle "Poeticament correcte" de conte contes amb temàtica d’estels per educació infantil i cicle inicial de primària. Animació a la lectura i descobriment de l'astronomia
Visita al Museu de les Mines de Cercs
Un tren miner introdueix els visitants a l'interior de la mina Sant Romà. El recorregut, que consta de 450 metres dins la galeria, ens fa reviure al lloc original com era el treball dins la mina.LA GESTIÓ EMOCIONAL A L'ESCOLA. La salut mental i emocional. 15h. Bonificable Fundae.
Curs teòric i pràctic, amb eines innovadores per ajudar els vostres alumnes a comprendre i gestionar les seves emocions de forma efectiva per promoure un ambient d'aprenentatge saludable.
Cursa d'Orientació a les Muntanyes del Baix
Mapa i brúixola en mà, haurem de trobar una sèrie de fites i resoldre els enigmes que ens proposen.
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
TALLER DE TEATRE I EXPRESSIÓ CORPORAL
Us proposem un taller des del qual els infants descobriran eines expressives per escenificar i tractar qualsevol tema en el que estigueu treballant (bulling, sostenibilitat, poema de st jordí...)
Visita guiada: De l’edat mitjana a la revolució industrial
*Conèixer l’Ecomuseu-Farinera, la Basílica de Castelló d’Empúries i el museu de la Cúria-Presó medieval. *Descobrir la història medieval de l'antiga capital del comtat d'Empúries.
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà, amb percussió corporal!
Protagonitzeu un gran concert obert al públic, cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Visites Dinamitzades: ESO i Batxillerat
En aquesta visita, a través del mètode pregunta-resposta, es genera un diàleg i una reflexió entorn de l'art contemporani.
Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.