Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
Viatja a Tàrraco!
Visita dinamitzada a l'exposició TARRACO/MNAT per a descobrir la ciutat de Tàrraco
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Les volem als museus i al carrer
Coneixerem les obres de dones artistes de l’Alt Empordà, fins ara poc presents en els museus.El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..Taller de Batucada
Taller de percussió rotatiu i molt dinàmic en el que aprendrem ritmes i patrons bàsics del Brasil amb els instruments típics d'una Batucada: Surdos goliats, timbals. caixes, tamburines, agogos, rocars
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
Romànic i Gòtic per a la Generació Z
Visita guiada al Museu d'Art i a la Catedral de Girona, descobrint què va significar l'estil Romànic i el Gòtic, però sobretot com encara són presents en el món actual i establint-hi relacions.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.