Resultats de la cerca
Coneix les religions
Curiositats i característiques de les religions del nostre entorn
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
Mur geològic. Visita lliure
Descobreix el món de la geologia
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Caiac de Garcia a Móra (1h30) (Ribera d'Ebre)
Una ruta en caiac que ens portarà a conèixer un dels trams més bonics de l'Ebre, perfecte per passar un matí o una tarde aprenent i gaudint del riu.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments a la zona de l’Era del Castell. Posteriorment es farà un Taller Alimentari de Creps
Aventura als arbres
Els alumnes necessiten desconnectar i per això venir als nostres parcs pot ser una de les millors excursions. Alumnes i professors gaudireu de més de 200 activitats d'aventura als arbres.Estades d'Aventura - Port del Comte
Gaudeix amb el teu centre o grup d'un o varis dies a la Vall de Lord realitzant un munt d'activitats esportives al medi natural. No us ho podeu perdre!
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.