Resultats de la cerca
Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
Construïm amb les matemàtiques (Taller a l'aula)
Amb el taller matemàtic a l'aula, l'alumnat descobriran aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Música per a nadons i gestants,
Tallers musicals per a nadons des de 0 anys fins els 36 mesos.
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques..CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.
L'AUTOSUFICIÈNICA ALS PORTS
Ens endinsem al segle passat per conèixer totes aquelles peculiaritats dels masovers. Coneixerem el patrimoni arquitectònic, cultural i històric del s. XX comparant-ho en avui en dia.
Sortida Viu el delta (Delta del Llobregat)
Reserva natural. Zones humides, en especial, el Delta del Llobregat. Flora i fauna de les zones humides. Adaptacions dels organismes als diferents hàbitats que conformen el Delta.Engranatges. Joc de rol d'història.
Som una companyia de joc que ens dediquem a la divulgació històrica i a la sensibilització en valors mitjançant metodologies creadores i vivencials.
Troba la planta!
Reconeixement i aprenentatge de plantes silvestres
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.