Resultats de la cerca
Itinerari d'Història per a la selectivitat
Aquesta activitat és un recorregut per les sales del Museu dedicades als segles XIX i XX,
Construïm històries, construïm castells
Mitjançant una història i un joc de construccions, explorarem què són els castells i quins eren els seus habitants. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.
Brama del cèrvol - colònies de tardor a La Molina
A les colònies de la brama del cérvol, farem un seguiment del cérvol, amb observació i escolta de la brama, de la mà d’un biòleg especialitzat, combinat amb activitats esportives i d'aventura!
TIC Teatre Interactiu Científic
Visita guiada + teatre a l'Aquàrium. Descobrir, imaginar… de la mà de personatges i d’històries marines, els infants coneixeran com és la vida al fons del mar d’una forma divertida i entenedora.Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.Visita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
Fes Festa! activitat per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
Corre Trufa!
Arriba el nou espectacle de la cia Pentina el Gat 100% musica en directe. Un espectacle divertit que fa gaudir a nens, nenes i públic familiar.
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.