Resultats de la cerca
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaSessió matinal d’il·lustració científica
Cloenda dels tallers d’il·lustració científica
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
EdPuzzle - Videos interactius
Crea qüestionaris interactius a partir de vídeos propis o de Youtube.
Els gats comunitaris, els nostres petits veïns
Xerrada participativa per treballar amb l'alumnat la convivència responsable amb els gats que viuen a la ciutat.
La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
Raquetes de neu a Vallter
A Guies Ama Dablam tenim preparades varies opcions per passar una bona estona i que tothom pugui gaudir de la muntanya hivernal, des d’una passejada d’iniciació fins al que vol fer algun cim.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.