Resultats de la cerca
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
En Clau de Gènere, recorregut per la col·lecció.
Visita dinamitzada: ESO i Batxillerat. Visita a la col·lecció des de la perspectiva de gènere, amb l'objectiu de donar a conèixer el treball de la Dona Artista a Catalunya.
Matins de Polítiques i de Sociologia
Vols viure la universitat per dins? Vols venir a veure com és una classe a la universitat? Tens ganes de conèixer com treballem?
Sortida dinàmiques de grup
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
LA GIMCANA DELS 5 SENTITS
Els alumnes hauran de superar les diferents proves utilitzant cada sentit per poder esbrinar l'enigma amagat.
CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
De l'espelma al Led
Visita per descobrir els principals invents i conceptes científics lligats a l’obtenció de llum, des de la prehistòria fins avui
Programa Brúixola UAB
L'Institut de Ciències de l'Educació organitza aquesta activitat on estudiants de la UAB t'assessoraran i ajudaran a decidir què fer quan acabis l'institut. Apunta-t'hi!
Mostrant 1-10 de 2.276 elements.