Resultats de la cerca
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Creador d'exercicis i exàmens per primària i secundària
Web per crear exercicis de llengua, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i pràctica
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
Visita Monestir de Poblet
Visita inclou, Centre audiovisual, Monestir i Museu.
El bosc encantat: éssers màgics
Tots i totes hem sentit històries i llegendes d’éssers màgics que viuen i cuiden dels boscos i la natura. Són molt tímids i haurem de passar un seguit de proves, perquè es puguin refiar de nosaltres.Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
Jornada de Portes Obertes HUMANITATS (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Observació Astronomía nocturna amb telescopis astroxperiences.com
Vine i gaudeix d’una màgica nit d’observació estel·lar amb el nostre Taller d’Observació Nocturna amb Telescopis astronòmics, perfecte per a estudiants de primària, secundària, batxillerat i AMPA’s.
SER NOSALTRES
TOTS NOSALTRES és un espectacle de contes que parla de la diversitat familiar, de gènere i afectiva.
Taller: Fem Puppets Theater
L'art de construir teatre amb les diferents tècniques japoneses, amb la introducció de l'anglès i amb la utilització de recursos digitals, es dissenya aquest nou concepte de taller.Mostrant 1-10 de 2.262 elements.