Resultats de la cerca
Visita lliure
Submergiu-vos a L’Aquàrium de Barcelona.
LA GIMCANA DELS 5 SENTITS
Els alumnes hauran de superar les diferents proves utilitzant cada sentit per poder esbrinar l'enigma amagat.
TALLER DE TEATRE I EXPRESSIÓ CORPORAL
Us proposem un taller des del qual els infants descobriran eines expressives per escenificar i tractar qualsevol tema en el que estigueu treballant (bulling, sostenibilitat, poema de st jordí...)
BUFACANTAPICAISONA
ESPECTACLE-AUDICIO MUSICAL PER A NENES I NENS DE 0 A 5 ANYS
Un amic! Un ruc!! Carnet de cuidador de rucs
Guanyarem un amic ruc. I ens farem preguntes com: I si jo fos un ruc, què necessitaria? I si fos cuidador de rucs. Com ho faria?? Aprendrem i aconseguirem el carnet de cuidador de rucs!!
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
Tot és química
Visita que mostra la diversitat i versatilitat de comportament dels elements químics.
Així viuen els animals que temem
Hi ha molts animals que temem i/o no ens són atractius però a vegades podem tenir una reacció inadequada, tant per a nosaltres com per a l'animal.
Colònies escolars escola de cel
Projecte educatiu per a educació infantil i primària per aprendre, a través del joc, l'observació directa i d'activitats dinàmiques i atractives, el sistema solar
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.