Resultats de la cerca
El planetari mariner (Primària)
“El Planetari Mariner” ens convida a un viatge pel cel nocturn, explorant els cossos que més destaquen en el cel
UN TOC DE PASTORETS
Música i teatre es combinen en aquest espectacle nadalenc amb plena interactivitat amb el públic.Descobrim la sexualitat
En aquest taller abordarem el coneixement del cos i la sexualitat sense tabús i des d’una perspectiva feminista. Ho farem a través de dinàmiques participatives que generin debat entre els i les partic
L'energia al Planeta (I) i (II)
Visita per conèixer què és l'energia, les maneres de percebre-la i la utilització que en fem.
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
LA PRINCESA MARGARIDA (Museu Deu)
Durant el mes d’abril, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi, el Museu Deu organitza una visita teatralitzada infantil.
Colors del món (Lleida)
Visita comentada
La terra de les Tortugues
Activitat online de llarga durada, on a través de vídeos i material proporcionat, els alumnes aprendran tots els aspectes sobre les tortugues. Com són? Com viuen? Què mengen? Com es reprodueixen?
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
Ordit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.