Resultats de la cerca
COM SUPERAR LA POR ALS EXÀMENS 1h 15 min
Conferència pràctica i vivencial on t'enduràs eines per identificar i gestionar la teva por als exàmens. Dirigida a alumnes de Batxillerat i CCFF. 1h 15 min.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.ApS: Rehabilitació energètica
Projecte per aprendre diferents mesures de rehabilitació d'edificis per reduir el consum energètic i donar-les a conèixer a la comunitat. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Lila ReBVelada (teatre i titelles)
Espectacle de teatre i titelles. Fomenta la Igualtat i desmunta mites romàntics que porten a relacions tòxiques, també presents entre amics i amigues en la infància.
Drone amb impressió 3D - Construeix el teu propi drone!
Voleu dissenyar, imprimir en 3D, muntar i volar el vostre propi drone? Aquest és el vostre taller!
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
Colom, el Nou Món, els indians i la xocolata
Activitat vivencial al voltant del "descobriment d'Amèrica", amb mirada crítica cap a la història de la colonització.
Colònies escolars sobre l'espai
Projecte educatiu adaptat a tots els nivells d' educació infantil i primària per aprendre, a través del joc, l'observació directa i d'activitats dinàmiques i atractives
MUSEU I TECNOLOGIA
Descobrirem com és un museu del segle XXI i com s’utilitzen les noves tecnologies.
Mostrant 1-10 de 2.274 elements.