Resultats de la cerca
Bàsic, l'oposat de l'àcid
Què és un àcid? Què és una base? Què és el pH? Donarem resposta a aquestes preguntes experimentant.
Miralls matemàtics
El taller proposa l’ús de miralls per treballar la formació de figures geomètriques.Audició Musical Didàctica: EL SENYOR DELS RITMES
Veurem i escoltarem de molt a prop, instruments de percussió de tota mena, d'arreu, exòtics i curiosos: membranòfons, de fusta, de metall... Cuica, djembe, darbouka, tables, bendir, qarqbs, udú, etc.
Imatges que escolten. Les migracions a la pantalla
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
Colors en pols. Els pigments de l'art medieval
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari pictòric per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Històries del segle XX
El recorregut ofereix una visió transversal pel segle XX, on els principals temes de treball són: l’evolució de la població catalana, els canvis de règim polític que es succeeixen a Espanya al s. XX.
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
UN ANIMAL A LA PLATJA!
Activitat destinada per a infantil i cile inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Aprenem a navegar
Quines són les parts d’un vaixell? Com es fan els nusos mariners i per a què serveixen? Com es segueix el rumb d’un vaixell i com s’hissa una vela?
COM UNA PEDRA
Sobre percepció, so i acció artística
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.