Resultats de la cerca
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
La revolta remença
Els camperols i les camperoles del comtat viuen oprimits pels mals usos del comte Tallarotllos, però la troballa d’un antic pergamí pot fer canviar les coses a les terres del comte.Contes de la prehistòria
Activitat per conèixer la vida a la prehistòria a través d'un conte, on els alumnes acaben fent un mural col·laboratiu recreant pintures rupestres.
Mira com mengen els animals!
Visita dinamitzada al Bosc inundat
Construïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.
Visita dinamitzada: Joc de Farinons
El motor del joc són els farinons, uns petits follets que viuen a la farinera, perquè els hi encanta el pa. Són molt entremaliats i força bromistes, ja ho descobrireu!!!
El curiós museu d'en Roig Toqués i la Carpa Juanita
Visita dinamitzada al Museu de Curiositats Marineres Roig Toqués per conèixer la història d’un autèntic col·leccionista: Francesc Roig Toqués.
Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit Kósmos
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
QUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.