Resultats de la cerca
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Investiguem el mar
Què és la transparència de l’aigua i per què la mesurem? De quin color és l’aigua del port? Quina és la temperatura de la columna d’aigua del port? Hi ha diferències amb mar obert?
Tresors de l'art gòtic: l'Arqueta de Sant Martirià i el Retaule de Santa Maria de l'Escala
Descobreix l'art gòtic a través de dues peces emblemàtiques del Pla de l'Estany.
Sortida Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà
Parc natural. Zones humides. Aiguamolls de l'Empordà, diferents hàbitats, flora i fauna, adaptacions d'aquests a lloc on viuen.Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
"Fes de monjo copista" a l'Scriptorium de Ripoll
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, on els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.
Explorant el món
Com veien el món a l’edat mitjana? Sabies que la imatge de la Terra va canviar radicalment amb el temps gràcies a la navegació? Quines eren les rutes que seguien els vaixells i com s’orientaven?
AMB EL MÒBIL AL BOSC
Gimcana amb el mòbil i geoposicionament. Treballem les capacitats bàsiques, les tecnologies mòbils, les comunicacions i la posada en comu de diferents tesis.Sortida circ
Sortida per convertir-nos en artistes de circ
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.