Resultats de la cerca
Visita Taller ESO i Batxillerat a L'Aquàrium
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaLa cursa per la sostenibilitat, com de sostenibles som?
Taller sobre sostenibilitat i hàbits de consum i producció sostenibles.
PINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
Prohibit i Reivindicat. Visita dialogada
Visita dialogada que té per objectiu la descoberta de l'art com a mitjà per reflexionar sobre la llibertat d'expressió, la tolerància d'idees distintes i la censura.
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Visites diürnes: Planetari, Sistema Solar a escala, observació solar, moviments aparents del cel, gnòmon, Terra paral·lela, el tel·luri Visites nocturnes: observació a ull nu i amb telescopi.
STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.