Resultats de la cerca
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
Taller a l'aula Xarxes tròfiques
Conceptes com: productor primari, consumidor primari, consumidor secundari, consumidor terciari, depredador, etc. Xarxa tròfica. Equilibri alimentari que hi ha entre les diferents espècies.Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
Canvi climàtic: Present i futur
Analitzar les diferents causes i conseqüències del canvi climàtic
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.COLÒNIES ESCOLARS: EL PAISATGE A TRAVÉS DELS SENTITS
Aquest centre d’interès està dedicat al descobriment de l’entorn natural de Mas Pagès a partir de la propiocepció.
Sortida Viu el delta (Delta del Llobregat)
Reserva natural. Zones humides, en especial, el Delta del Llobregat. Flora i fauna de les zones humides. Adaptacions dels organismes als diferents hàbitats que conformen el Delta.Experiències Universitàries - Tallers
Us animem a viure una Experiència Universitària a la UVic!
CIUTAT DE CARTRÓ
Activitat molt creativa que reforça el concepte de reciclatge i el treball cooperatiu.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.