Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Tatterhood, una mirada cap a la diferència
'Storytelling' interactiu en anglès que es porta a l'aula, basat en una faula d'origen noruec (amb música i cançons i un taller artístic final).
Aigua per a tot i per a tothom
L' activitat telemàtica "Aigua per a tot i per a tothom" vol donar a conèixer el cicle de l'aigua tot vinculant-ne el cicle natural i el cicle urbà.
Coneix la Potabilitzadora
Que és una ETAP?
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
La revolta remença
Els camperols i les camperoles del comtat viuen oprimits pels mals usos del comte Tallarotllos, però la troballa d’un antic pergamí pot fer canviar les coses a les terres del comte.Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Taller a l'aula Les deixalles, recicla i juga!
Diferents residus que generem. Ubicació correcte de cada residu i el seu destí final. Llei de les 3R. Foment de l’hàbit de la separació de deixalles i el reciclatgeVisita guiada escolar Montblanc Medieval 1
El ric patrimoni medieval de Montblanc converteix el poble en l’espai idoni perquè els infants viatgin en el temps i descobreixin els principals conceptes de l’edat mitjana,
GEOMETRIA A L'ESPAI (DIVERMATIQUES)
Consisteix en l’estudi pràctic de les formes geomètriques i a partir de material molt bàsics (barres i nusos, i en algun cas, cobertes, es creen les figures reals en tres dimensions i es deixen exposaMostrant 1-10 de 2.265 elements.