Resultats de la cerca
Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
El planetari mariner (Primària)
“El Planetari Mariner” ens convida a un viatge pel cel nocturn, explorant els cossos que més destaquen en el cel
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
Olimpíades de saber per estudiants de secundària i batxillerat
Les Olimpíades són propostes educatives per a estimular l'interès de les estudiants i els estudiants en les diferents disciplines acadèmiques mitjançant proves competitives de coneixement i aplicació.
Programació en 3D amb Tinkercad Codeblocks
Combina la programació amb el modelatge 3D per fer creacions úniques.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
Taller a l'aula Residus i deixalleries
Diferents residus que generem. Ubicació correcte dels residus i el seu destí final. Llei de les 3R. Hàbit de la separació de deixalles i el reciclatge. Tractament dels residus.PINTEM EL CAGANER A L'ESCOLA
Activitat educativa on deixar fluir la imaginació, on gaudir de la personalització del teu caganer, passar una estona de desconnexió i gaudir creant un dels personatges més mítics de la nostra cultura
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.Munyim la Vaca Rajolina a la vostra escola
Anirem a la vostra escola amb la nostra vaca Rajolina perquè els infants puguin experimentar com es muny una vaca, aprendre d’on prové la llet i descobrir els productes que podem obtenir d'ella.
Mostrant 1-10 de 2.275 elements.