Resultats de la cerca
QUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
NITI I EL LLEÓ - contes africans
El Pirata Kim ens parla de l'encisador continent africà i ens explica en clau d'humor i participació uns contes de gran significació pedagògica al voltant del respecte a la natura.
Il·luminem robots!
Aquest taller proposa la construcció d’un robot a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.FEM MOSAICS AL POBLE ESPANYOL
Què és i com es fa un mosaic? Amb aquest taller descobrireu i realitzareu un petit mosaic decoratiu seguint la tècnica de Gaudí.
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
SENDERISME AL PARC NACIONAL D'AIGÜESTORTES
Rutes de senderisme guiat per a escolars al Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de St. Maurici
ESPÈCIES INVASORES MARINES. L'AMENAÇA SILENCIOSA
Visita dinamitzada a l’exposició “Espècies invasores marines, l’amenaça silenciosa” per tal de mostrar una de les principal causes de pèrdua de biodiversitat a la Mediterrània.
ThatQuiz - Crea activitats de matemàtiques, ciències, geografia i llengües
Genera activitats educatives interactives de forma ràpida. Activitats fetes de matemàtiques, ciències, geografia i llengua que són fàcilment adaptables al nivell desitjat.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.