Resultats de la cerca
Experimentació amb tècniques i processos gràfics
Descobrirem les tècniques gràfiques com la cianotipia, la risografia, els acabats metal·litzats foil, stencil i tècniques d'abstracció d'imatge.
Gyotaku al fons del mar
Vine a despertar l'artista que portes dins!
EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.
BARRANQUISME D'INICIACIÓ
Descens d'un barranc d'iniciació, activitat guiada!
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.
L'ART DEL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques que té el cuir? Acompanyeu-nos a crear una peça única, personalitzada posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem a l'artesà i el seu ofici.
ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Aigua per a tot i per a tothom
L' activitat telemàtica "Aigua per a tot i per a tothom" vol donar a conèixer el cicle de l'aigua tot vinculant-ne el cicle natural i el cicle urbà.
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Micro-Combat
Juego educativo sobre resistencia antimicrobiana. Todos los beneficios irán destinados a la investigación de nuevos antibióticos.
Mostrant 1-10 de 2.274 elements.