Resultats de la cerca
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
Formació al professorat en Micro Bit
A Labclub oferim formació al professorat en l'ús, tant didàctic com tècnic, de la plataforma de programació educativa Micro Bit.
Divulgació astronòmia amb Planetari de la ma de astroxperiences.com
Imagina’t immers en un domini ple d’estrelles, on podràs contemplar els planetes en tota la seva glòria i aprendre sobre les seves característiques úniques.
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
L'energia del TRAM
Conèixer el tramvia des d'una perspectiva mediambiental i tecnològica, donant rellevància a l'eficiència i la sostenibilitat.
Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
EMOCIONAT - TALLER INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA DE NATURA / GIMCANA FOTOGRAFICA
L'activitat té la finalitat d'apropar als alumnes al món de la fotografia. Ho farem a través d'una GIMCANA FOTOGRÀFICA en petits equips.La Fàbrica de l'Aigua
Activitat matinal per infantil
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
Mostrant 1-10 de 2.265 elements.