Resultats de la cerca
UN MAR D'ESPERANÇA
Activitat destinada per a Infantil i cicle inicial primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Eina Actúa
Com podem reconnectar-nos amb el territori que ens envolta? Eina Actua és una proposta que convida a imaginar noves formes de convivència entre l'entorn urbà i el paisatge natural de Collserola.
MUSEU I TECNOLOGIA
Descobrirem com és un museu del segle XXI i com s’utilitzen les noves tecnologies.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Bojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!
Els límits estan a la teva ment
A partir d'experiències personals es teixeix el guió d'aquesta xerrada on apareixen les dues branques que caracteritzen el protagonista: la consciècnia vers la discapacitat i el sentit de l'humor.
"Joc de pistes" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Després d’una visita d’introducció on s’explica el Museu i el seu significat, es facilita una fitxa amb un joc de pistes, que individualment o en grup, l’alumne ha d’anar resolent
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Taller a l'aula Bosc submarí de Posidonia oceanica
Posidonia oceanica. Biologia i altres aspectes interessants d’aquesta fanerògama marina. Causes i efectes mediambientals que l'afecten. Situació actual de les praderies.GAUDEIX EDUCANT. L'Art d'educar amb calma, amabilitat i respecte. Bonificable Fundae. 15h.
Un curs pràctic i vivencial dirigit a docents on us endureu eines per educar amb calma, de forma amable i ferma a la vegada, en un clima de respecte mutu.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.