Resultats de la cerca
STEAM: Art, arquitectura i geometria
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Però també tenen molt a veure amb l’art, l’arquitectura, la música i fins i tot el disseny industrial.
La colònia tèxtil Rusiñol
Una visita plena d’art i història
Visita teatralitzada
Els més petits podran gaudir d’una visita divertida i vivencial. Per a alumnes de P3 a 2n de primària.
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Espectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
Activitat amb ponis
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
TALLER D'EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL PER AL PROFESSORAT I EDUCADORES
Taller per a professors/es i educador/es per reflexionar com volem i podem educar en sexualitat de manera crítica i positiva.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.