Resultats de la cerca
DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
El port comercial (ESO)
Quin és el mitjà de transport més adequat per transportar mercaderies? Quines mercaderies arriben al Port de Barcelona? Amb quins vaixells es transporten? Com es carreguen i descarreguen?
INVESTIGUEM EL MAR
A partir de l'anàlisi amb diferents paràmetres de l'aigua del port de Barcelona, se'n farà una diagnosi per tal de deduir quins són els seus principals focus de contaminació.
VOLCANS AMB MÀGIA (Colònies)
VOLCANS AMB MÀGIA, són unes colònies atípiques pel seu format únic, on es barreja el vulcanisme i la màgia en una mateixa estada.Taller a l'aula Flora i fauna urbanes
Riquesa biològica dels ecosistemes urbans. Espècies vegetals i animals que viuen als pobles i ciutats. La seva importància ecològica.Els Ibers a Santa Perpètua. Desxifrant l'Estela Ibèrica!
L'alumnat descobrirà els principals aspectes que van caracteritzar la cultura ibera al nord de la Península Ibèrica, especialment al Vallès. Ens centrarem en els orígens de l’escriptura ibera.
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
Ens orientem com pirates
Els alumnes descobriran diferents tècniques d'orientació utilitzades per marins, crearan ells mateixos una brúixola i faran un joc d'orientació. Per a alumnes cicle mitjà i superior de primària.
No som mitges taronges, som fruites senceres
Programa de curtmetratges sobre vivències de l’amor lliures d’estereotips.
El cicle dels residus i els recursos: menys és més
En aquesta activitat l'alumnat aprendrà diferents hàbits de consum sostenibles per a la prevenció de residus (mitjançant un joc de rol en un mercat).
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.