Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Conte: 'El núvol ensopit'

L'activitat es basa en la narració d'un conte que permet als infants descobrir què és la contaminació atmosfèrica i quins problemes poden causar sobre la nostra salut.

Exploradors de l'Estany

Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.

Històries de ratolins

Un conte sobre un petit hàmster que li demana a la seva àvia com eren els seus avantpassats és el punt de partida per explicar què són els micromamífers i per què interessen a paleontolegs/òlogues.

Mil i una formes

Taller de manipulació de suro on els participants coneixeran els usos més sorprenents que se li ha donat al suro al llarg de la història així com els nous usos i crearan, a través de formes diverses,
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.