Resultats de la cerca
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.Encaixem a Cal Trepat
Taller on mitjançant material original provinent de la secció dels modelistes dels dissenys de les màquines Trepat desenvolupem un joc de cerca i d’encaix.
MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
Colònies per a cicle inicial: "La vida al Montseny"
Amb aquesta estada els més petits comencen a conèixer i estimar la natura que els envolta!
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Taller a l'aula Residus i deixalleries
Diferents residus que generem. Ubicació correcte dels residus i el seu destí final. Llei de les 3R. Hàbit de la separació de deixalles i el reciclatge. Tractament dels residus.Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Ruta literària Miquel Martí i Pol
Itinerari literari per Roda de Ter
UN CASTELL PER DESCOBRIR
Durant aquesta activitat coneixerem on es troba, quina és la seva història i quina funció i usos ha tingut a través dels anys, i entendrem per què és important la seva visita i conservació.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.