Resultats de la cerca
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.ASTERISC__
Un poema musical dibuixat a quatre mans Quatre mans musicant un poema visual Un capritx pels sis sentits Per a nadons de 0... a *anys"Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Visita a l'exposició "La Cinteria"
A través d’una extraordinària col·lecció de telers i màquines de cinteria podrem conèixer l’evolució tecnològica, social i històrica d’aquesta indústria.
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaProjecte Sambori
Imaginem i creem en comú, des de les aules, un futur compartit per a tothom a través de l’expressió, la cultura i la llengua.
Planetari mòbil, Astronomia: coneix l'univers.
Obre la finestra de l'univers. I mira els estels, els planetes, les galàxies... Una experiència emocionant a la teva escola.! Muntem el nostre planetari digital 360° i més activitats.
CONCURS JOVES I MOBILITAT - 18a EDICIÓ - CURS 2024-2025
El concurs vol contribuir a la reflexió dels adolescents envers la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos.
Gyotaku al fons del mar
Vine a despertar l'artista que portes dins!
Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.