Resultats de la cerca
Colònies a la tardor
Descobriu la màgia de la tardor a les nostres cases de colònies, on la diversió i l'aprenentatge van de la mà
Les pedres també parlen
Visita que recorre els principals espais del jaciment arqueològic per a descobrir la història d'Empúries i els principals trets de les civilitzacions grega i romana que hi habitaren durant segles.
LA DIVERSITAT DE LA PENINSULA AL POBLE ESPANYOL
Aprendrem a desxifrar el llenguatge de l'arquitectura i ho relacionarem amb el clima i la ubicació de les comunitats autonomes representades al Poble Espanyol tot fent un viatge pel nostre recinte!
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
El titanosaure i els seus amics
Activitat on, a través d’un conte, coneixerem el Titanosaure i d’altres espècies. Tot això amb dinàmiques molt divertides on els nens són els protagonistes. Descobrirem què és això de ser paleontòleg.Colònies escolars sobre ciència de la terra
Colònies de treball de camp i experimentació científica per conèixer en primera persona les ciències que estudien l'estat, la composició i la evolució de la terra
Sortida Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà
Parc natural. Zones humides. Aiguamolls de l'Empordà, diferents hàbitats, flora i fauna, adaptacions d'aquests a lloc on viuen.EscoLab: recerca, tecnologia i innovació
EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.
Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?Campus Rock Summercamp KIDS. 2025
Campaments musicals d'estiu de lleure formatiu per a nens i nenes de 8 a 12 anys
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.