Resultats de la cerca
ESCOLA SENSE VIOLÈNCIES - L'Eina per a la vostra persona COCOBE! - programa gratuït
Programa per prevenir, detectar i actuar des de l'escola davant de qualsevol forma de violència que pugui patir un infant o adolescent. l'Eina per a la vostra persona COCOBE!
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
La construcció de la imatge del món (Primària)
Com era el món per a les persones europees a l’època medieval? Quina mida pensaven que tenia la Terra? Què va fer que, en un moment donat de la història, aquesta concepció medieval anés canviant?
VISITA AL MUSEU DE L'ELECTRICITAT DE FIGUERES
El recorregut perrmet conèixer el procés d’electrificació de l’Alt Empordà a través d'una vista guiada adaptada a l’edat del grup.BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
El Magnetisme, una força quasi màgica
Us proposem aprendre els principis bàsics del magnetisme de la millor manera: jugant i experimentant amb imants. Opció de fer l’activitat en anglès.
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.Explora, immersió a la Mediterrània
Submergeix-te amb nosaltres per descobrir els misteris dels ecosistemes marins i les espècies que els habiten! Aprendrem com cada ecosistema es manté en equilibri i què pot trencar aquesta harmonia.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Un món per explorar
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.